Soutěž pro studenty vysokých škol a univerzit
COMPANY CULTURE COMPETITION
Odstartoval 2. ročník soutěž COMPANY CULTURE COMPETITION pro studenty vysokých škol a univerzit prezenční formy studia.
Ombudsman svou činností významně přispívá ke zlepšování firemní kultury, proto je zaměření naší soutěže právě na firemní kulturu. Mnoho z nás, včetně nastupující generace, si vybírá nové zaměstnání i podle toho, jak zaměstnanci dané společnosti hodnotí jejich firemní kulturu. Proto jsme se rozhodli, ve spolupráci s Provozně ekonomickou fakultou ČZU v Praze, propojovat teorii s praxí.
Pro studenty je tato soutěž příležitostí pracovat na reálných případech, vyhrát hodnotné ceny nebo získat stáž v zajímavých firmách.
Společnosti mají možnost nahlédnout pod pokličku, jak přemýšlí nastupující generace a vybraným studentům nabídnout stáže nebo jiné formy spolupráce. Navíc mohou prezentovat svou firemní kulturu všem studentům, kteří se zúčastní vyhlášení výsledků na PEF ČZU. Přínos je tedy i v oblasti employer brandingu.
Jak bude 2. ročník probíhat?
- 15. 1. 2025 start soutěže i registrací týmů - studenti začnou v týmech pracovat na řešení případových studií.
- 15. 4. 2025 ve 12:00 ukončení soutěže.
- 15. 5. 2025 seznam finalistů určený hlavními partnery (zadavateli případových studií).
- 16. 6. 2025 závěrečná akce, kde budou finalisté prezentovat svá řešení a odborná komise určí pořadí na stupních vítězů.
Výběr případové studie a registrace
Detail k jednotlivým společnostem, přesné zadání jejich případové studie a kompletní výčet cen, o které soutěžíte, naleznete na odkazech níže, pod jednotlivými firmami. Po otevření stránky vybrané společnosti a její případové studie, se dozvíte bližší informace k dané firmě a přesné zadání studie. Na stránce vybrané firmy / případové studie se pak můžete registrovat a začít pracovat na řešení případové studie.
Pracujete ve 2 - 3 členných týmech.
Na vybranou případovou studii se můžete registrovat od 15. 1. 2025 do 15. 4. 2025 12:00, během 24 hodin obdržíte e-mail s informacemi, kam řešení případové studie zaslat a jaké kroky budou následovat.
Budete-li mít řešení vybrané případové studie hotové již v čase registrace, můžete jej odeslat na e-maily (najednou): miroslava.jelinkova@korporatni-ombudsman.cz , anna.maresova@korporatni-ombudsman.cz a drahotovak@pef.czu.cz . Ovšem registrace je vždy nutná.
Prosíme o dodržení termínů i všech ostatních instrukcí, těšíme se na řešení případovek a držíme vám palce.
Společnost Filipa má svou ombudsmanku pro zaměstnance. Ta stojí po jejich boku, naslouchá potřebám, řeší podněty a dbá na dodržování férových podmínek.
Téma případové studie: Mohla by podle vás AI nahradit ombudsmana pro zaměstnance?
Soutěžíme o: iPhone, stáž, vstupy zdarma do Enteria Areny, voucher na víno a další..
V OKsystem, mohou všichni zaměstnanci bez výrazných omezení využívat home office, rozsah záleží na domluvě s vedoucím. Některé týmy se však téměř nepotkávají.
Téma případové studie: Najdete strategii jak motivovat zaměstnance k častějšímu návratu do kanceláří?
Soutěžíme o: vouchery na školení, poukazy na víno, bezdrátová sluchátka a další...
HR tým Philip Morris ČR, má na starost spolupráci se studenty a vysokými školami. Jeho úkolem je připravit zcela nový absolventský program a přivést nové talenty do firmy.
Téma případové studie: Dokážete navrhnout strukturu atraktivního absolventského programu?
Soutěžíme o: vstupekny na fesťáky, repráky JBL GO Bluetooth a další...
Sazka je atraktivním zaměstnavatelem pro více než 60 % české populace, u věkové kategorie 18 – 29 let je atraktivita nižší a Sazka nebývá jejich primární volbou.
Téma případové studie: Navrhnete strategii a aktivity pro zlepšení zaměstnavatelské atraktivity pro generaci Z?
Soutěžíme o: vouchery do Ambiente v hodnotě až 5000,- a další ceny...
Univerzitní partner soutěže
Partneři soutěže
Podívejte se na videa z prvního ročníku soutěže
Rozhovor s vítězkou prvního ročníku soutěže CCC, Annou Volf.
Rozhovor se zástupkyní hlavních partnerů prvního ročníku soutěže CCC, Lucíí Benešovou, HR manažerkou.
Rozhovor s proděkanem PEF ČZU, Ing. Romanem Kvasničkou, Ph.D.